Uppdatum

Ber om ursäkt för, nästintill, zero bloggning men jag har liksom tagit vara lite på lovet sådära. Har blant annat kollat på "Big mommas house" på bio med min dear familia och umgåtts med nåra snygga kompisvänner. Ätit massvis av sushi också. Älsklingarnas älskling som mitt hjärta brinner för! Bortsett från 7-up light, te, tuggummi och underkläder, där dom också platsar... Intressant information, åh ja. Whopiz.

Idag spenderades, i stort sett, hela skoldagen ute på ett berg eftersom skolans datorer inte funkade. Lagom gos. Efteråt drog jag till Friskis och gymmade med Mimzo i cirkus en timma. Åkte till centrum med mor & far där dom överraskade mig med sushi. Cpgott. Ovanligt, ha? Fick även med mig lite grejsimojser hem men det får ni troligtvis bild på later aligater-kamrater. Nu ska jag se på "Parlamentet" med moshan. Hey, hoe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0