(skulle ha publicerats iförrgår)

Hemsk dag idag! Vaknade upp hos Andrea, åt frukost och fixade oss för att sedan dra till bussen. Hade dunkande huvudvärk - fan så okul. Hursomhelst så började jag må cpilla på bussen vars chaufför körde som en galning på en 'landsväg'. Men det försvann efter en stund. Bytte buss vid Tyresö centrum där jag självklart började må illa, again. Otippat. Kväljde x antal gånger tills jag spydde i min egen mun som jag då var 'tvungen' att svälja. Kom hem strax därpå. MEN. Varken min syster eller mina föräldrar var hemma, och jag hade inga nycklar, så fick bosätta mig på vår baksida i lite mer än en timme. Mådde en smula bättre tills jag spydde fyra gånger till. Varav en gång i min mun (igen) och tre gånger på tomten. Nu ska jag sovasovasova. My head es killing me. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0