Mina intressanta dagar

Igår: Drog till centrum med fashan där jag kikade runt ett rätt så bra tag. Men fick bara med mig en tröja, underkläder och lite annat småskit (däribland tuggummin ♥) hem. Alltid något. Gick sedan hem till min älskade fantabantabästis och tog det lungan en stund. Tog bussen till moi, tittade på "The exorcism of Emily Rose" och hade det kulkulkul. As usual. Var ute ett tag och somnade vid tres.

Idag: Vaknade av mig själv vid halv 10. Dä pra shit. Gjorde i ordning oss lite senare för att därefter gymma med Mimmi och Felicia. Två hela timmar höll vi på. Shit pommes vad trött jag var efteråt! Hursom. Gick till Emma efter träningen och spenderade resten av dagen med henne. Var ute, lagade mat åsåvidare. Askalas. Kom hem strax efter elva och nu sitter jag i mitt rum, lyssnar på musik och käkar tuggummi + läkerol. Mhm.

Kommentarer
Postat av: Jelena

Sv - <3<3<3

2011-04-19 @ 00:39:56
URL: http://jelenajankovic.blogg.se/
Postat av: fh

Sv - äns hahaha <3<3<3

2011-04-19 @ 00:45:53
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0