Fan så seg man kan vara

Nu har jag tydligen fått en remiss till en fet jävla psykiatriker, av någon puckad anledning. Visserligen ska jag dit först i slutet av maj men jag har ingenting där att göra. Ingenting. Ingenting att prata om. Ingenting hon behöver veta. Ingenting hon ska säga åt mig att göra. Ingenting. Lämna mig ifred istället och låt mig leva mitt egna fucking liv. Tack!
Klad chey hey! Har sovit som ett rövhål inatt. Knappt fått någon sömn alls pga att jag vaknat flera gånger. Plus att jag har en hemsk träningvärk överallt. Så nu är jag, kort sagt, helt död. Lite sådär lagom mysigt. För i övrigt åt jag sushi igår. Det var förjäkla gott och behövligt. Nu ska jag slänga mig i soffan som den degboll jag är med en varm kopp te. Nomenomsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0