Min söndag


Bildbrist! Typ. En vecka gammal bild, för er som ville veta.

Idag har jag bara varit hemma
och tagit det allmänt lugnt. Först låg jag och degade framför "Jersey Shore" halva dagen, och sedan tog jag mig ett varmt och skönt bad. Skulle egentligen ha åkt till Länna eller Farsta, men hade så himla ont i huvudet (vilket jag fortfarande har...) så vi skippade helt enkelt det. Var precis ute på en långpromenad med Chester tillsammans med min madre och padre i mulet - om man nu kan säga så (?) Och nu ska jag faktiskt städa mitt rum samt garderob, eller ja, fortsätta med det rättare sagt. Höres!

Kommentarer
Postat av: anonym

omg va ful bild ´´/ stackaren!!!!!!!!!!!

2010-05-23 @ 22:44:21
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0