Hey carnival, you want my meat - I know it

Åkte hem från skolan efter föreläsningen idag, alltså en timme innan lunch. Åt, tittade på "Kurage, den hariga hunden" (som nästan aldrig går längre! ♥), somnade i soffan. Vid 13-tiden tog jag 825:an till handenterminalen och mötte upp mamma. Kom till tandis, och gick nästan direkt. Mina tänder var tydligen jättefina - ja, men man tackar! Sedan fortsatte vi till Nordea där vi fixade leg; d.v.s. fyllde i papper. Därefter åkte vi hem igen, om man bortser från att vi svängde förbi på Konsum en snabbis. Till middag käkade vi kyckling och herre-min-gud vad mätt jag blev. Mår äckligt illa. Usch! Ska klunka i mig ett stort glas vatten nu, innan jag dör av törst.

Kommentarer
Postat av: fh

sv - only yours nadja <3

2010-05-28 @ 15:17:36
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0