Risifrutti Manna

God kväll. Sitter och äter Mannafrutti. Lyssnar på musik också. Har inte så mycket bättre för mig. Mina ögon känns helt svullna; det har de varit hela dagen. Icke roligt. Imorgon är det torsdag, och torsdag betyder en dag innan fredag som innebär HELG! Längtar. Vill sova ut. Det behöver jag. Så jävla trött på snön, kylan - vintern i över huvud taget. Att det aldrig försvinner?! Jag förstår inte... Får snart spatt. Blir så emo. Typ isolerar mig inomhus. Icke roligt, det heller. Ja-ja. Nu ska jag sluta klaga och gå och göra något vettigt istället. Som att... göra i ordning mig. Sov gott ♥ Ni gillar min bildlösa blogg.


Kommentarer
Postat av: fh

"Jag förstår inte... Får snart spatt. Blir så emo" love you<3

2010-03-18 @ 16:20:14
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0