From above seems I had it all


Jag idag! Gillar min fettohand som tar upp halva bilden.

Skola idag. Och måndag. Igen. Suck. Men något positivt är i alla fall att det är lov nästa vecka - någonting att se fram emot, visst? Hann tvätta håret idag också. På morgonen alltså. Coolt. Gjorde i alla fall inget speciellt under dagen. Pluggade svenska och hade bildföreläsning. Blev hämtad av pappa efter skolan. Låg bara och degade i soffan tills vi åt middag; korv med mackisar. Sedan så har jag bara varit och handlat på Coop med mamma. Älskar att handla! Nu ska jag sminka av mig och borsta gaddarna.

Godnatt och sov gott ♥


Kommentarer
Postat av: fh

ser ut som du gråter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sv - ofta itne. orka förstöta miljön : (



vem kommer i vår ruta här, jovisst det är ju mumintrollet är, med sammetsnos och liten svans, det bästa troll som nånsin fanns det är ju mumin....... de är ju mumin!!

2010-03-30 @ 16:55:59
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/
Postat av: fh

sv - sötnos.. vrf gråter du på bilden? seriöst??

2010-03-31 @ 20:12:29
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0