Pro

Hej babes! Har precis bakat muffins; tiger- och choklad. Och de blev asgoda, no kiddin'. Vad har jag annars gjort idag då? - inte ett skit! Har bara lagt hemma och degat hela dagen, bortsett från att jag varit ute med Chester, ätit sushi och unnat mig ett låååångt bad. Laddar upp inför Bommersvik, nu på söndag(!), you see. Ikväll/inatt blir det att storstäda mitt rum. Med andra ord, ta bort alla jävla kläder, men även övrigt stuff, som ligger utspridda över hela mitt golv. Ibland förstår jag inte hur  sjutton jag lyckas...

Midsommarafton imorgon, vilket innebär: eh... ja, midsommarafton helt enkelt. Har ingenting planerat hittills förutom att jag ska vara hemma och fira't med min kära la familia. Måste även börja tänka på vad jag ska ha med mig till Bommers; kläder, hygienprylar m.m. Jag längtar, helt seriöst, ihjäl mig!

Kommentarer
Postat av: Pappi

Det förstår inte jag heller :-/

2010-06-25 @ 15:47:03
URL: http://juhnnna.blogg.se/
Postat av: J.

sv: Haha, jag ska bättra mig! Promise.

2010-06-25 @ 23:41:06
URL: http://juhnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0