I'll never be the same if we ever meet again


What's somebody like you doing in a place like this?

I am back! Nej, men nu, idag, mår jag faktiskt lite bättre än vad jag gjorde häromdagen. Jag har dock fortfarande ont i halsen och är förkyld + att jag låter som en jag-vet-inte-vad men... skitsamma. Imorgon ska jag gå! På tal om imorgon så börjar vi kl. 10:15 (om jag minns rätt) och slutar elva. Sedan åker jag och några fler till stan ett tag för att därefter grilla i Rudan(?)
Annars då? Jo, idag har jag bara lagt hemma och degat tills vid 15-tiden då jag mötte upp madre i Haninge centrum. Köpte ett par jeansshorts från Gina. Bilder kommer, promez! Nu ska jag springa på toa innan jag kissar på mig. Strax tillbaka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0