Vad händer här då?

Vakna? För det är jag iallafall! Eller? Hur som haver så har jag satt mig till rätta i min lilla säng för att lyssna på musicia, dricka isvatten och lösa barnkorsord. Det är hot, hot, hot i mitt rum. Men vänta lite nu? Not any more(!) - har snott min systers fläkt eftersom hon ändå är i Götet för tillfället. *Shakar för fulla gubbar* Om endast 2 dagar åker vi till BV, denna gång med Erica och hennes la familia, och jag längtar som in i benganbengan. Vet ej vad jag mer skall säga denna vackra fredagseftermiddag, men ni får ha en fortsatt god natt (om ni sover dvs) tills vidare. För nu ska jag börja tänka på refrängen, you see.

Kommentarer
Postat av: fh

HAHA ditt.. sätt att skriva. ordvalet. love yah. sajk. hate yah <3

2010-07-17 @ 02:04:02
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/
Postat av: e

jag längtar ocksååååå!!!

tack faggggggggi<3

2010-07-17 @ 23:03:53
URL: http://ericabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0