Hemma. Igen.

Bild tagen igår morse, direkt efter att jag kommit hem typ.

 

Om någon undrar varför jag inte uppdaterat på en vecka så är det för att jag varit i Bommersvik med Erica, hennes familj + Linus, mamma och pappa och Elias m.fl. Underbar vecka med underbara människor! Orkar inte ta upp allt som hände, men bilder kommer troligtvis upp snart - annars finns de på (Ericas) FB.

 

Annars så har det inte hänt särskilt mycket idag. Har i princip bara lagt hemma och degat hela dagen bortsett från att jag har packat upp och städat i mitt rum. Ska alldeles strax hoppa in i duschen, för att tvätta håret och allt det dära, men skriver kanske mer senare. Hej så länge! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0