Fräsching!

Nyduschad, nyrakad, nymålad (naglar) och nyinsmörjd. Har inte uppdaterat pga att jag har varit i Bommersvik en vecka och därmed prioriterat det framför bloggen. Hursomhaver så hade vi det jätteroligt där! Med kanonväder och fina människor, däribland Fanny - bästo! ♥

För i övrigt så har jag varit med Erica både igår och idag. Kom till henne vid tvåtiden, då vi gick till Mulstavägen och köpte 2 pkt jordgubbar. Sedan åkte vi till 'Träsket' för att bada och sola. Bakade paj och sov hos henne på kvällen och vaknade strax efter tolv. Sedan har vi bara lagt och degat framför 'Taking The Stage' och 'Another Gay Movie', som föresten var hur sjuk som helst. Pillat bort alla mina naglar nu också; och med det menar jag akrylnaglar INTE mina egna... Freedom, säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0