En fin present

Gissa vem som precis klampade in i mitt rum och lämnade efter sig en stor, fet, gul dräggel-lobba på mitt golv? Och nu går han omkring och gnäller som om det vore HONOM det var synd om. Ibland förstår jag inte... Ledtråd: hans namn börjar på Z och slutar på 'eke'.

Just nu håller jag på att städa i mitt rum. Och till det har jag laddat upp med ett glas Pepsi. Annars då? Idag ska jag vara med Fanny som jag inte kunnat träffa på hela två veckor! Gissa om jag har saknat bruden? Hur som helst så har vi inget planerat, inte än iallafall.

Bloggade heller inget igår men det var för att jag hade zero lust till att göra det. Det spelar egentligen inte så stor roll för jag gjorde ändå inget särskilt, förutom att äta sushi (för 3:e gången på en vecka) och naturgodis. Guds gåvor till människan... ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pepsi är bra gott. =)

2010-08-03 @ 00:54:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0