Svar och så

Emelie: Vart piercade du din läpp, och vad var åldersgränsen?
Jag piercade mig i något ställe som låg på Odenplan och hette något i stil med "Lenas piercingstudio" (om jag minns rätt). Sedan så har jag ingen aning om vad det var för åldersgräns, bara att man behövde sina föräldrars tillåtelse om man var under 18 år - vilket jag hade.

Tisdag idag. Och herre-min-gud vad den här veckan går sakta... Men jag antar att det är/känns så p.g.a. att jag knappt gjort någonting alls i snart två dagar nu. Jag har fortfarande ingen aptit heller, men har tvingat i mig lite mat ändå. Idag, likaså igår, har jag bara tittat på TV, sovit och tagit det allmänt lugnt. Det finns liksom inte så mycket mer att göra - som jag har orkat göra. Hur som haver så blir jag hemma imorgon också. Sedan så får vi hoppas på att jag kan gå till skolan på torsdag!

Kommentarer
Postat av: E

Saknar dig också bebo! <3

2010-01-22 @ 08:39:21
URL: http://ericabjorklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0