Ren och fräsch

"Gamla" bilder, från i fredags I think. Sista inlägget för idag..! Finns inte så mycket mer att göra än att blogga, förstår ni. Sitter just nu och deppar i mitt rum; har precis matat håret med lite hårolja. Ska snart ta fram de kläder jag ska ha på mig imorgon och borsta gaddarna, så att jag har det gjort. Måste även måla om mina naglar, som just nu ser ut lite som hej-kom-och-hjälp-mig. Ska smörja in mig och göra klart min matte också. Oj.. märkte nu att jag har ganska så mycket att göra i alla fall. Haha! Bäst att jag börjar redan nu, så att jag kan gå och lägga mig en hyfsad tid. Godnatt och sov sött, cuties.

Kommentarer
Postat av: Jells

Sv - Haha :D<3

2010-01-27 @ 15:22:26
URL: http://jellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0