Morgoninlägg

Godmorgon! Vaknade i och för sig för kanske en eller två timmar sedan, men har legat i soffan och kollat på TV. Druckit te och ätit frukost också. Hur som helst så hade vi det jättetrevligt på nyår. Orkar inte berätta hur vi fick dagen att gå o.s.v. men kul hade vi, det kan jag lova! Igår vaknade vi - jag och Erica - vid 15:11, för att vara exakt. Blev hemskjutsad vid 18-tiden; åt middag, kollade på film, satt vid datorn och så.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Skulle egentligen träffat FH, men hon skulle på någon middag. Men en sak är i alla fall säker: jag ska köpa en Ben & Jerrys ♥! Varit sugen på det i flera dagar nu. Det, eller en fet jävla godispåse. Nomnom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0