Min stora kärlek



Föresten så var det någon(?) Alexandra som kommenterade och undrade om vart jag fått mitt hår till The Sims 3. Jo, det är såhär: att jag har laddat ner det från en sida - gratis såklart - som heter "www.peggyzone.com". Now you know.

Hej bloggen och ni sötnosar som fortfarande orkar bry sig, Inte skrivit något här på evigheter (känns det som) och tanken slog mig att det kanske var en bra tidpunkt att uppdatera på nu. Gör ändå inget särskilt.
Dagen i sig har varit rätt så ohändelserik. Har bara pluggat svenska och haft spanska kommunikation. Slutade 13:25, tog bussen hem, åt mellanmål, tittade på tv - Jerry Springer bl.a. - och så vidare. Runt 20-tiden kom mamma och Petro hem med sushi(!) som självklart åkte ner i magen direkt. Åkte sedan och handlade Blue Keld och Ben & Jerrys på Coop. Väl hemma duschade jag och drack te. Och nu sitter jag i mitt rum, äter glass, dricker "läsk" och målar naglarna.
Imorgon ska jag vara med sötaste Johanna! Inte umgåtts något med henne (förrutom i skolan alltså) på flera månader! Helt sjukt. Men det ska i alla fall bli kul. Nu ska jag fixa lite i mitt rum och så. Skriver kanske mer snart! Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Jells

Söööööööööööt morwej på bilden

2010-01-16 @ 11:00:06
URL: http://jellsi.blogg.se/
Postat av: fh

ofta du inte tröttnar när du äter 4 /månaden??? cool cat. i love u<3

2010-01-16 @ 13:22:50
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0