Jag har inte anorexia!


För det första: Nej. Jag har INTE anorexia(!) - eller någon annan form av ätstörning. Vem vill se ut som ett vandrande skelett liksom? Och för det andra: OM det skulle vara så att jag hade det, så hade jag antagligen inte "erkänt" det i min blogg. Eller? Äsch. Orkar inte sitta och försvara mig själv/intala er om att jag inte har det; för jag vet nog ändå bäst själv.

Men en grej som ni borde tänka på (som jag även skrev för ett tag sen) är: att kalla en person för äckligt smal, benig osv är exakt samma sak som att säga 'fetto' till en större. Så tänk efter lite innan ni öppnar käften!


Kommentarer
Postat av: NS

Håller verkligen med dej! Var så för mig också förut, men man tror man har rätt för de för det är dagens ideal, man ska vara smal. Modeller... osv.

2010-09-01 @ 17:12:49
URL: http://nls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0