Inte nu igen!

Åh, orkar inte! Hela min näsa värker + en stor del av halsen. Idag, eller rättare sagt ikväll, har jag gått omkring och nyst som en jag-vet-inte-vad. Har även dunkande huvudvärk och ont i mina ögon. Har inte varit i skolan på drygt 1 och ½ vecka, så jag hoppas att det bara är en engångsgrej. Känner liksom att jag måste dit... Men precis när jag blivit frisk så blir jag sjuk(?) igen. Bra immunförsvar jag måste ha... Nej. Nu ska jag ta näsdroppar, sova och hålla tummarna för att det här inte blir värre. Mår skit just nu :( Jaja. Godnatt allesammans..!


Kommentarer
Postat av: fh

hallå johanna du behöver inte acca den här kommentaren ok?



tror du kan ha någon sjukdom i magen, vet en som har det, man tar inte upp näring ordentligt och blir då supersmal. vet att du inte gillar att höra det men du har ju blivigt väldigt väldigt smal på ganska kort tid, verkligen helt plöstligt och det är ju rätt konstigt? när man inte tar upp näring ordentligt blir man sjuk ofta också, som du. jag vet att du hatar att folk har börjat kalla dig skelett och att du ständigt får frågor om du har anorexi/ätstörningar. så kolla upp om det är något fel i magen/liknande, okej? för att vara på den säkra sidan.



puss

2010-01-24 @ 23:48:21
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0