Hej, jag har tråkigt


Åhå, finns ingenting att göra! Gjort massor med korsord typ hur länge som helst.

Ätit Ben & Jerrys och druckit jättemycket Sprite och Blue Keld. Te med, för den delen. Är hur mätt som helst, typ. Imorgon ska jag kanske färga mitt hår mörkbrunt(!) eller i alla fall kolla frisör/boka tid och så. Liksom, kolla min utväxt. Sprider sig lite si sådär överallt. Charmigt värre. Älskar att vara blond, men det sliter så in i helskottas mycket på håret och jag orkar verkligen inte bleka det hela tiden!

Nu har jag i alla fall borstat tänderna, bytt om och bäddat ner mig i sängen. Ska spela lite på min mobil så jag kan bli trött någon gång. Crazy Penguin 2, ftw! Jaja. Godnatt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0