Nyårsafton

Tjallah alla balla! Somnade vid 5-tiden igår, så jag är väl lagom pigg. Låg nämligen och sms:ade med Ibbe halva natten, för er som ville veta. Hur som helst så har jag precis städat rummet, så nu är det rent och fint. Jag har dock fortfarande en hel del kvar att fixa och dona med (som att t.ex. städa min garre & torka av allt på mitt bord + bokhylla) men det är något jag tar tag i imorgon istället. Annars då? Just nu sitter jag och degar i min säng i väntan på att en viss bög ska komma hit. Undrar ni vem det kan vara? Ja, sånafall är ni icke (sa Nicke) ensamma om att tänka så. Ikväll då? Ska inte göra nåt särskilt. Bara dra till Handen och träffa några, sedan sover Ericis här. Ska chäka soshi osså. Det var väl allt jag hade att säga. Posseliposs!

Kommentarer
Postat av: Milica

Grymt ju :D:D:D::D:

2010-12-31 @ 16:55:08
URL: http://jankovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0