Pippi, för fan

Kom precis ut ur duschen! Och innan det åt jag godis och drack te framför "Pippi på rymmen". Bara en 40 år gammal film. Gulligt. Hur som helst så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag... Vi får helt enkelt se. En sak jag måste göra är i alla fall att städa upp i mitt rum.

Älskar att det för i övrigt är vår nu! Och påsklov med för den delen. Eller i alla fall på god väg. För vår betyder inte långt kvar till sommar som i sin tur innebär Bommersvik, min födelsedag(!), lååångt lov, bruna ben, halvnakna kroppar, jordgubbar, sena utekvällar, tälta. Ja... Allt sånt där. Ni vet. Hihi. Ska göra mig i ordning nu. Borsta tänderna, klä på mig och så vidare. Simma lugnt, så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0