Gammalt inlägg - kommer ni ihåg?

"Jelena sitter, eller a, står* & läser upp en massa stadar, länder & invånare osv. från kartan. Jag & Andrea sitter typ & asgarvar när hon håller på, haha, så jävla kul de låter. Har saknat dom bajsmycket! Raol/Ralle kom precis in & sa hej & gick sen ut direkt. Fett mobbad. Han brydde sej typ inte om att Jells stog på bordet, höhö. "Isberget. isberget, hur ser isberget ut?", "I Brasilien, tar dom ens kläder ifrån den, om Johanna har en t-shirt så skulle dom ta av henne den & pistolhota henne!", "Nya zeeland är det landet som ligger mitt i ingenstans", "& när jag missade en serie så börja ja gråta", "Men arabien är lite för arabiskt". Haha, så kuuuuuul. Orkade inte äta lunch nu, så vi ska göra de klockan tolv istället. Vill igentligen också va ledig, som åttorna e, men aja, skitsamma. Har rast så ja hann skriva ett inlägg, mhihi. Men nu ska jag jobba & lämna över till Andrea som också vill blogga, pusshej <3"

Kommentarer
Postat av: SgT DiablO

Hej Pluttis. hur mycket jag än försöker gräva i minnet så minns jag ej detta... :-/

2010-04-04 @ 17:44:07
Postat av: Jelena

Omg... Saknar <3

2010-04-04 @ 19:26:11
URL: http://jelenajankovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0