Bloggpaus?

Nu är jag tillbaka, igen! Efter en s.k. bloggpaus. Trevligt va, va, va? Inte bloggat på ett tag nu. Har helt enkelt mina perioder då jag bara struntar i stackars lilla bloggen. Inget ni bryr er om. På "senaste tiden" har det i varje fall hänt en del. Jag har bland annat varit i Falun en vecka med skolan (ÅK. 8) där vi hade jätteroligt. Gick till Ica Maxi varje dag o.s.v. Lägger troligtvis in bilder lite senare.
Annars då? Igår, måndag, var vi lediga och idag var det en helt vanlig skoldag. Pluggade engelska, svenska och teknik samt gick på långpromenad med Chester. I fredags (dagen då vi kom hem från Falun) låg jag bara hemma och degade och sedan, på lördagen därpå, sov jag hos Felicia. Intresseklubben antecknar. Och nu har jag precis käkat middag, som jag och min kära fader lagade tillsammans. Smaskens. Nu: städa mitt rum. Hörs!


Kommentarer
Postat av: Pappi

Hmmm. Började bli lite orolig... Det finns väl ingen som heter bloggtorka?

2010-04-27 @ 21:41:14
URL: http://juhnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0