02:06

Godkväll alla nattugglor! Har precis gottat mig med lite cheesecake tillsammans med Petro framför South Park. Ytterst trevligt. Borstat tänderna och bytt om, är något jag också hunnit med att göra. Nu gäller det bara att bli trött så jag kan gå och lägga mig någon gång. Finns liksom ingenting att göra. 2bad. Annars har jag ingen aning om vad jag ska hitta på imorgon. Men det blir väl av att träffa någon. Vi får, helt enkelt, se! Nu ska jag kolla min FB och Bloglovin. Pussen!

Fråga: Vart har du köpt shortsen och toppen? Och för hur mycket?
Svar: Om du syftar på de gråa sovshortsen och den bruna t-shirten så har jag köpt dem på H&M. Jag kommer däremot inte ihåg vad de kostade, men priset låg i alla fall under hundralappen! :)
var harru köpt shortsen & toppen :)? Kostade? :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0