Ont i magen

Slått in en massa julklappar (och en present) nu! Älskar att göra sånt ♥ Hunnit äta Ben & Jerrys också. Och fått ont i magen för att jag käkat för mycket. Har även varit och handlat på Ica Maxi med mamma och pappa. Där köpte jag en hel hög med *********** till min farbror - Mårten - i julklapp. Kan tyvärr inte säga vad ifall han läser min blogg. Och nu sitter jag i min säng, iklädd min mjukisdress och lyssnar på musik. Ska snart städa upp i mitt rum. Jag förstår inte hur jag lyckas...

Imorgon ska jag vara med Jelena. Vad vi ska göra återstår att se, men på kvällen ska vi i alla fall titta på hennes lillasysters, och Ericas, dansuppvisning! Ska även fira Petro imorgon, då hon varit på krogen med Fiia hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0