Kortfattat om igår och idag

God kväll. I stan igår köpte jag en ny piercing, en mjukisdress och några hårspännen. Sedan på kvällen, då vi kommit hem, ätit middag, fixat i mitt rum o.s.v, kom Fanny hit! Vi tittade på film; Fingerprints och fikade med chokladmousse som Fiia och Petro hade gjort. Jättegott! Somnade runt 2-tiden, om jag minns rätt, och vaknade vid ett. Åt frukost och tittade på SAW 3. Vid 19:00 åkte vi - jag, Fanny, mamma och pappa - hem till FH. Där drack vi glögg, åt bullar och kollade på South Park. Åkte sedan och handlade på Coop och nu är jag hemma! Btw: Jag ber om ursäkt för bildlösa inlägg. Ska bli bättre!


Kommentarer
Postat av: fh

saw 3 !!!!!!!!!!!! herregud!! oproffitionelt!!

2009-12-06 @ 23:11:20
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0