Inte många dagar kvar nu

Uppdatering! Varit hemma från skolan både igår och idag. Varit sjuk. Typiskt. Men nu är det i alla fall bara i morgon kvar på höstterminen och sedan är det... jullov! Woho! Gud vad jag har längtat. Och gud så det har snöat? Helt otroligt. Inte sett så mycket snö på år och dagar, känns det som. Vårt tak på baksidan är så överbelastat med snö att det är helt böjt. Gulligt värre. Hur som helst så går vi endast en timme imorgon - 9:30 till 10:30. Hur onödigt som helst; vi kommer, får våra betyg, säger hejdå, slutar.

För i övrigt så fyller min bästaste syster 18 år imorgon! Eller ja, idag för att vara exakt. Så ett stort grattis till henne! Sedan så är det inte eller långt kvar till julafton och nyår. Jag hoppas verkligen att snön håller sig tills dess! Julklappar ska jag köpa i helgen. Bara köpt 4 st hittills... Men nu ska jag strax gå och lägga mig så hörs vi förhoppningsvis imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0