Börjar om på nytt!

Tagit bort alla gamla inlägg! "Ny start" helt enkelt. Orkade inte med dom.

Idag var det skola från 8:25 till 13:25. När vi slutat tog jag bussen hem, åt och somna sedan en stund i soffan. Hur skönt som helst! Runt 7-tiden kom mamma och Petro hem från stallet. Åkte då och handlade mat för att sedan äta. Det blev sushi, som alltid på fredagar! Andra dagen i rad också. Smaskens! Efter middagen åkte vi till Willys och handlade Ben & Jerrys. Kom hem, tittade på Hey Baberiba och fredagsmysade med glass. Har även hunnit duscha och ska strax måla mina naglar samt noppa mina ögonbryn!

Vi är inte helt klara med mitt rum än - vilket vi ska fixa i helgen. Ska sätta lister, lägga det sista golvet och montera upp min garderob. Sedan har jag såklart fortfarande en del grejer som jag inte köpt än, men det kommer! Har i alla fall flyttat in i mitt kära rum, så jag slipper sova i mammas och pappas fotända..! Nu ska jag röja upp lite i mitt rum och göra i ordning mig. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Jelena

Cpppppppppppppppp. Älskade att kolla på dina gamla inlägg :(

2009-12-05 @ 18:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0