Skitkorv också


Så. Jag håller alltså på att bli (eller snarare är?) sjuk. Har haft huvudvärk sedan jag vaknade imorse och har även apont i halsen + känner mig allmänt cpseg. Bra start på helgen! Har dessutom träningsvärk i armarna från igår då vi hade boxning på idrotten, vilket förresten var jäkligt jobbigt. Alltså. Orkar verkligen inte med det här. :( Snyft.
 
Vi har iallafall ätit middag, tacos, och Fredrik är nu iväg och träffar några kompisar medan jag sysselsätter mig med... Ingenting. Så fucking tråkigt att jag vill dö. Oh well. Han ska, hur som haver, sova här inatt. Men tills vidare får jag väl antagligen gå i ide, eller något i den stilen. Jag hoppas att ni har en bättre fredag än vad jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0