Sportlov yey


Hejsan hoppsan och förlåt för att jag knappt uppdaterat men det är ju sportlov, för tusan. I fredags träffade jag och Fredrik Jocke, Patrick, Danne och Dannes flickvän. I lördags tog vi det bara lugnt hemma hos Fred, kollade på "Torkel i knipa" och "Stockholm boogie", bland annat. I söndags gick vi upp till centrum med Mimmi & Martin för att därefter promenera hem till mig. I måndags, alltså igår, träffade jag Felicia en stund på dagen innan jag och F knatade hem till honom, och på kvällen åkte vi in till stan och fikade med Felle och Robin på EH. Och idag skulle vi egentligen åkt till Nacka Forum men det blir av imorgon istället.
 
Har precis städat rummet, bäddat sängen o.s.v. och planerna för idag är ärlikamed nada, so far. Ska troligtvis fara till min fina pojkvän men we'll see about that. Nu ska jag iallafall ta en promenad med mina tjocka hundar. Hej så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0