Några confessions

• Jag hatar fiskar, och skulle aldrig i livet kunna få för mig att bada i främmande vatten eller överhuvudtaget dyka. Idk. Tycker bara att de är så förbaskat äckliga. Och läskiga.
 
Från årskurs fyra till sex gick jag i en musikklass i Brandbergsskolan, believe it or not. Hade där musik ungefär fyra gånger per vecka vilket jag, till slut, tröttnade på.
 
• Jag har piercing i naveln, men även ett hål i vardera öra. That's it. Har dock haft piercing i överläppen också, men det var för länge sedan nu. Däremot så sitter ärret fortfarande kvar.
 
Jag är sjukt duktig på att skjuta upp saker, samla allting på hög och sedan stressa som in i helvete framåt slutet. Det gäller främst inom skolan, men även med annat också.
 
• Förra året, i ettan på gymnasiet, blev jag så pass dålig under en alltför lång period att jag var tvungen att hoppa av. Gick dessutom natur/natur på det. Im to the possible att ta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0