Mumma


Hejhejhejhej. Idag var jag i centrum med mamma, pappa och Fred på förmiddagen, innan klockan tolv till och med, där jag köpte lite juklappar men även lite smått å gott till mig själv. Hihi. Åkte sedan och handlade på Ica Maxi för att därefter rulla hemåt. Spelade GTA med min babe, lagade mat, såg på TV, gjorde smoothie (↑) och så vidare.

 

Kan även tillägga att jag har blivit väldigt förkyld. Trots att jag var en av de få människor som stannade hemma igår. Ironiskt? Ja. Är däremot f1 med glad över att det är fredag imorgon då planerna är att 1. käka ute och 2. kröka hos Martin med lite kul folk. Nu ska jag vara social med min älskling. Ha det fint. Och sov gott. ♥


Kommentarer
Postat av: Emma the tuffing

Moooms! Give me smoothiii!

Svar: Kom hit då :D
Johanna Olin

2012-12-07 @ 12:56:03
URL: http://nattstad.se/emmacarlstr%C3%B6m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0