Ofrisk

Hello mina dearisar. Stannade hemma från skolan idag igen. Mår fanimej, fortfarande, inte bra asså. Men har knarkat både te och halstabletter så vi får hoppas på att skiten ger med sig snart. Hursom. Gick upp vid åtta idag. Tittade på "Have You Heard About The Morgans" och "Dumpad" samtidigt som jag pluggade matte. Börjar bli en slags tradition, känns det som. Gick ut med hundarna och sedan dess har jag bara softat gärnet.

Ikväll står sushi på menyn men tills dess får jag nöja mig med Pepsi Max. T to the e också faktiskt. Svårgissat? Ganschka. Har inte så mycket mer att säga, för tillfället. Tycker att jag kan krya på mig lite smått rejält. Blir nojig av att bara sitta inne och uggla. That's right. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0