Helt slut

Är faktiskt förjävla trött, atm; believe it or not! Brukar i vanliga fall behöva sitta uppe ett tag innan ögonlocken riktigt hänger, men nu äre totally tvärtom! Rätt najs faktiskt.

Hur som in i helsike. Efter senaste inlägget tog jag bussen till Handen där jag mötte upp Fanny och Emma. Gjorde inget särskilt men var kul att få träffa mina darlings igen efter ett bra jävla tag av att bara vara hemma. Blev hämtad av lilla pappo strax innan elva och nu ska jag läsa lite i fysikboken innan jag går till sängs. Prov imorgon, vettni. Blö. Men något positivt är iallafall att jag ska hänga med Emsi after schoolish samt käka sushi. Standard. Herre min lord, så jag babblar. Sov gott, hörni.

Kommentarer
Postat av: Jelena

Sv - OJ HEHEHEH

2011-09-30 @ 07:32:43
URL: http://jelenajankovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0