Fakta



Stannade hemma igår med. Tog det lugnt hela dagen tills vid 18 då jag mötte upp Mimmi i el Haninge. Sedan kom Felicia också som jag inte träffat på 98473 år. Askalas. Vi var först ute i någon timme, satt och pratade å så, tills vi drog hem till Mimmo's place där vi drack te + Pepsi Max och skrattade som, rent ut sagt, galningar. Alltid lika trevligt.

Idag vaknade jag upp hos, ingen annan än, Mimsan. Hjälpte henne att rensa sin garderob - sjyrre som jag är - och tog det allmänt chill medan hon städade sitt room. Tog en tur till cerre och köpte lite grejor för att därefter ta bussen hem. Åt tacos till middag och nu ska jag geeka lite dator and later: städa. Måla naglarna med för den delen. Hej då ren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0