Kukhuven


Min orangea snygging-bygging. Fint att Diesel gör I-dont-not-what i bakgrunden också.

Godmorgon amigos! Var precis ute på en långpromenad med Erici. Innan tittade vi på två filmer och inte fan blev vi trötta efter det. Inte ens nu känner jag för att sova. Min gay friend gick just och la sig och därför ska jag spela The Sims tills vidare. Hihihihohe. För i övrigt har vi bara chillat ute idag. Varit i Rudan och Haninge centrum med mor & far åssåvidare. Mucho najso.

Upptäckte, för någon timme sedan, att Chester hade två köttsår i nacken och vid benet som han blödde ifrån. Fick då veta av fashan att Basse (en hund stor som en jävla elefant, no joke!) hade flygit på honom tidigare idag när han blev rastad av en liten-liten pojke som inte haft någon chans till att kunna 'hejda' honom. HUR FAN KAN MAN LÅTA EN FUCKING BEBIS GÅ UT MED EN GIGANTISK JÄVLA CEMENTKLUMP TILL HUSDJUR?! Blir så sjukt irriterad. Så imorgon ska min älskling iallafall undersökas hos farbror doktorn. Min stackars lilla korv. ♥ Aja. Långt inlägg. Men who cares? Not me. Good bah.

Kommentarer
Postat av: Jelena

Sv - Du är så jävla ego att det inte är sant!!!!!!!!!!!!1 :@

2011-06-21 @ 01:30:42
URL: http://jelenajankovic.blogg.se/
Postat av: [kampen tillbaka]

Hej vännen,hur är det med dig ?

Hur går allting för dig ?

kämpa på,kramar

2011-06-21 @ 15:25:54
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0