Kallblodig?

Jag förstår mig inte på mina kompisar. Dom klagar på att det är för varmt i mitt rum, iklädda endast underkläder och ett tunnt täcke, medans jag sitter här och fryser som en möglig limpa trots att jag sitter invirad i två dunisar samt mjukisbrallor, en tisha och tofflor. Nu skulle en kopp te icke sitta fel. Lite synd bara att jag skulle väcka halva Haninge om jag skulle sätta på tekokar'n. Oschibosch.

Imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Har, först och främst, skola från 08:25 till 13:50 iallafall. Sedan får vi se vad som händer. Och fötter. Heho. Men blir väl att träffa någon. Eller isolera mig at home. Får se. Nu ska jag nog försöka sova. Är übertrött fast ändå inte. Dröm sött, vakna trött, undvik kött. Simma dött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0