Julavslutning

¡Hola amigos! Vill ni veta en grej? Jag mår riktigt jävla illa just nu. Har ätit to much sockerkakssmet. Äcklas av att tänka på det... Stackars tjej, eller vad säger ni?

För i övrigt är det äntligen, äntligen, äntligen jullov. Och vad som förgyllde min dag ytterligare var att Jonas, min älskade lärare som varit borta i drygt en månad nu, kom tillbaka till skolan idag. Efter avslutningen var jag iallafall i HC med Jelena och Daniela i mer än två timmar. Köpte en julklapp, tuggummin och pepsi max. Inget mer. Uppfattat? Drog därefter till Danni där vi lagade chailatte och tog det allmänt lungan. Sedan gick jag tillbaks till centrum och solade, för att sedan möta upp min mor. Åt zozhy. Det var gott. Ska sova nu. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0