Sammanfattning:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oh ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nepp!
4. Dog någon som stod dig nära? Icke sa Nicke
5. Vilka länder besökte du? Inga o.o
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Vet inte...
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Ingen aning
8. Vad var din största framgång 2009? Bättre i skolan!
9. Största misstaget? Hm... att jag förstörde mitt hår så mycket
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Både och
11. Bästa köpet? Min älskade plattång ♥
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Självklart
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Bad romance bl.a.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, tror jag
16. Vad önskar du att du gjort mer? Bra fråga!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? I dont know
18. Hur tillbringar du julen? Hemma med fam. + Mårten
19. Blev du kär i år? Aa
20. Favoritprogram på TV? Desperate houswifes
21. Bästa boken du läste i år? "14 år till salu"
22. Största musikaliska upptäckten? Haha, va?
23. Bästa filmen du såg i år? Vet faktiskt inte :O
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja?
25. Något du önskade dig men inte fick? Säkert
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Åt tårta och öppnade paket
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Säkert
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Vet inte haha
29. Vad fick dig att må bra? Vänner, familj, Chester...
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Justin Bieber, så söt!
31. Vem saknade du? Några stycken..!


Kommentarer
Postat av: fh

9. Största misstaget? Hm... att jag förstörde mitt hår så mycket



11. Bästa köpet? Min älskade plattång ♥



LÄT JU BRA.

vem blev du kär i säger du inte är du en tönt..

2009-12-27 @ 14:50:04
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/
Postat av: fh

HEY BABY I MISS U VERYVERY MUUUTCH nynnar på fuck u med lily allen



tkr vi ska träffas snart :(

and u know i love this smilie--> :$ ;$ =$ ´´$ ''$ 8$



BABENOS.

"MOVE BITCH"

LING???? CHÅSEN.

2009-12-28 @ 13:56:23
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/
Postat av: fh

HEY BABY I MISS U VERYVERY MUUUTCH nynnar på fuck u med lily allen



tkr vi ska träffas snart :(

and u know i love this smilie--> :$ ;$ =$ ´´$ ''$ 8$



BABENOS.

"MOVE BITCH"

LING???? CHÅSEN.

2009-12-28 @ 13:56:48
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0