Skön måndag

Oi. Vaknade irriterande tidigt imorse, mellan sju och åtta någon gång, med en hemsk nackvärk. Har även ont i huvudet och ögonen. Fortfarande. Snorar, nyser, hostar. Vilken underbar dag det är idag. Det enda jag ser fram emot är att få träffa mitt hjärta som kommer hit om cirkus tre timmar. Vettefan vad jag ska hitta på tills dess dock.
 
Hittills har jag försökt somna om femtionio gånger, sett på två avsnitt av Dr. Phil, varit ute med Chester och myst med min kära vetekudde. I princip. Borde egentligen plugga men saknar både lust och ork. Tyvärr. Så funtar istället på att bosätta mig i mammas och pappas säng tillsammans med en kopp te. Och en film kanske. Vill bara sova. Men kan inte. Idk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0