Lite kort bah

Igår då. Var, som sagt, hos Romina med lite trevligt folk. Sov sedan där på kvällen. Eller man kan nästan säga morgonen eftersom jag skypeade med Ibbe halva natten. Hur som. Vaknade runt ett idag. Då kom Danni och Rommis kompis dit, Sam tror jag han hette, för att hjälpa till med städningen. Mötte upp father lite senare för att gå hem tillsammans med honom. Till middag lagade jag pannkakor (måndag = pannkaksdag) och sedan dess har jag inte gjort så mycket mer - bara tittat på TV och lallat omkring. Snackat med Ibbe i två timmar osså. & nu är det  dags för mig att tänka på refrängen. Imorgon ska jag nämligen träffa Emma. Så.. natti, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0