Solbränd!

Okej. Jag ska börja blogga igen. Eller i alla fall försöka! Vi får helt enkelt se.

Idag var vi i Alby med alla åttor. Gick på en tråkig tipsrunda och lapade sedan sol resten av "skoldagen". Så nu är jag bränd/röd och fin. Lyckat! Vid 13:00 tog jag bussen hem, vilket kändes som flera timmar. Bussresan alltså. Åt mellis, gick på långpromenad med Chester, åt sushi, handlade, gick på prommis igen(!), drack te o.s.v. Gud, så intressant, tänker ni då. Har även vaxat benen och gjort i ordning mig. And now ska jag bara fixa lite och sedan sova. Åhåhåh. Men skriver mer imorgon bitti, och då kanske jag - om ni har tur d.v.s - lägger in bilder från gårdagen. Men godnatt, nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0