Tillbaka

Godkväll allihopa. Inte skrivit på ett tag nu... bara två inlägg på två-tre veckor eller nåt? Hur som haver så har det väl inte hänt särskilt mycket sen dess. I söndags var det ju Alla ♥ Dag, som de flesta kanske vet. Fick  ett chokladhjärta, ett kinderägg och 500kr på H&M av mamma och pappa. Så söta! Sedan så redovisade jag engelska steg 20 igår vilket jag, om jag har tur, kanske kommer få MVG på! Om inte så är jag i alla fall "på god väg dit" enligt Kalle. Hade NO-prov igår med. Gick väl ganska så bra. Svarade på nästan alla frågor. Och idag hade vi NO-labb som jag fick VG på. Wiho. Har precis pluggat matte - tror jag ska redovisa det imorgon. Men nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen. Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0