Mår som förtjänat


Halli hallå. Då var sista dagen på sportlovet passerad och jag har, tråkigt nog, mått pissdåligt all day long. Jag har varit konstant illamående och haft huvudvärk från morgon till kväll; varit nära på att spy x antal gånger och fryser gör jag hela tiden. </3 snyft.
 
Hade iallafall en jättejättejätterolig gårkväll med en hel drös sköna människor! Kom hem och somnade någon gång runt två inatt och idag kom Freppas farmor, mormor och morfar över på en fika, från klockan två till fyra. Efter det pallrade vi oss upp till Arena med Felle och Robin och sedan dess har vi bara lagt hemma och degat. Kom precis ut ur duschen och nu ska jag äntligen få sova. Så skönt det ska bli! Godnatt babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0