Jag är sjuk :(


Hej, ni. Hoppas ni mår bra för det gör fan inte jag. Varför, kan man då fråga sig? Jo. Det är nämligen så att jag gått och blivit sjuk. Väldigt sjuk, sad but true. Det började igår i skolan och när jag sedan kom hem hade jag feber fram tills inatt någon gång. Har även cpont i varenda jävla muskel, huvudvärk och gula fläckar i halsen. Mysigt och så vidare.
 
Hursomhelst så sov iallafall min älskling här inatt vilket satt jävligt fint. Kollade först på film, "Scool Of Life", för att därefter skypea en stund med Anton tills vi gick och la oss. Vaknade flera gånger av att jag drömde jättekonstiga drömmar och inbillade mig att det var något som small till. Hur läskigt som helst. Nu ska jag kolla Youtube. Pöss. ♥ Och krya på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0