Fittkallt

It's friday, friday (!) vilket är galet skönt och planerna för idag, eller snarare ikväll, är att röra mig mot min älskling för att sedan, runt åtta, spela bowling med Mimmi och Martin! Dubbeldate, för tusan. Och efter det ska vi bara spendera resten av kvällen, inklusive natten, hemma hos mig. Jag och Fredrik alltså. Superdupermysigt.
 
Annars så började jag 09:30 idag med matte för att därefter åka in till "Universitetet" och "Den bergianska trädgården" med klassen, vilket kott och gott var rätt lame. Skönare än vanliga lektioner men fortfarande... Lame. Det tog dessutom åratal att ta sig hem, men jag lyckades iallafall tillslut! - halvt ihjälfrusen men still. Nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0