Le weekend


Yo. Bästa helgen på väldigt länge! Kapten Röd i fredags går inte ens att beskriva med ord, så underbart bra var det. Så ni som inte var där missade något stort. Nog om det. Kom iallafall hem runt elva och däckade dirr. Och vaknade gjorde vi, alltså jag och Fred, vid 09. Mös, var i Farsta Centrum, handlade, bakade pizza och sedan tillbringades resten av kvällen hemma hos Martin & Mimmi där vi badade bubbelpool å sånt.
 
Igår då. Chillade hemma hos mig några timmar tills vi drog till Handen, käkade på Arena och träffade Danne, Aykut och Yennifer. När bebeh ätit rullade vi vidare till Jocki där nästan tre timmar spenderades med att spela Xbox. Lol. Skittaggade, jao. Men kul as fuck var det. Promenerade hem till mig kl. 22 och somnade bredvid min finaste strax efter 12. And. Idag är jag förkyld som en åsna. Fett rulit. Krya på mig, allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0