Läs bah


Hej och hå. Det var inte igår, va. Jag har iallafall, bortsett från att det här årets sommarväder rent ut sagt sugit, haft ett underbart lov. På Bommersvik x2 med både Fanny & Erica (+ Fredrik och Svantis), Götet/Liseberg/Ullared/Universeum med BF, Gran Canaria med Ericuw, mor å Shiyona och hemma, såklart, med alla andra fina själar. Förjävla lyckat alltså.
 
Annars har jag även börjat ettan på Kunskapsgymnasiet, Globen, igen - däremot med inriktning sambeteende denna gång, vilket rullar på skitbra än så länge. Likaså allt annat, i princip. Glad tjej hej, liksom. Och på söndag har jag och min fina älskling ett halvår. Sex jävla månader. Helt sinnessjukt hur förbaskat fort tiden går. Men vi har det bra.
 
Över till idag då, som först tillbringades på Armémuseet med göllgölliga klassen fram till kl. 12 och därefter i Handen med söta Emma. Kirrade en varsin chailatte och pratade om allt, allt, allt i cirkus tre timmar. Åkte sedan hem och lagade pannkakor till, ingen annan än, mig själv och nu taggar jag till inför imorgon genom att... tagga till inför imorgon. Kaptenen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0